f: The storm blows around, this harbour town, I listen to its wind as a choir, the shipping forecast is crackling like wet wood upon a fire

Godmorgon sötnosar!

De senaste dagarna har jag vaknat upp av att solen har lyst in genom fönstret. Idag vaknade jag till grått och regn. Hatar när det är tråkigt väder, det drar ner humöret ordentligt. Jag har ganska mycket som skulle behöva göras så det får bli en hemmadag istället.


Några bilder ifrån ett par veckor sedan. Då va det inte så grått:

 

Just det! Skulle även behöva fixa ny header och desgin till bloggen. Skulle egentligen ha bytt för länge sen men inte blivit av. Den som vi har nu är väldigt höstig, så det måste jag se till att börja med idag! Ännu en sak till dagens todo-list. ;)

Hörs senare, puss baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0