f: söndagsmorgon.

Godmorgon sötnosar!

Jag brukar väldigt sällan dra ner mina persienner när jag ska sova, (för det finns ingen som ser in iaf) och även igår struntade jag i det. Nu imorse vaknade jag att att jag nästan kokade inifrån. Jag ligger alltid under mina två duntäcken men jag brukar inte vara van med att solen ska vara så varm. Det lyser rakt på sängen, så det nästan brände om mina fötter när jag vaknade. På något konstigt sätt sov mina fötter också, hur det nu är möjligt? Så det va bara att ligga kvar tills det gick att gå på dem igen.

Nu sitter jag och äter frukost, om en liten stund ska jag och min kära syster ta en morgonpromenad och även ta med våra kameror. Bjuder antagligen på lite bilder sen! PUSS

bildkälla: weheartit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0