f: sleep all day, party all night




Igår var det valborgsfirande som stod på schemat. Jag hade inte festat sen vi firade min 20 års dag, så nu va det verkligen på tiden. Två tjejer taggade till max, woop woop! När melinda hade slutat sitt jobb och gjort sig i ordning kom hon över till mig för att dricka lite, pumpa musik och sminka mig. I några timmar körde vi all in, och alkohol skratt och danser mixades - bättre start på kvällen kan det knappast bli. Kvällen fortsatte i ektorp, dock dog stämningen i samma sekund som man klev in genom dörren. Stannade där ett tag innan vi smet ut utan att någon märkte och sprang till taxin som körde oss till puls.

Efter ett par timmar dansande, kramar med sina vänner och roliga återseenden med folk man inte träffat på länge så tog tröttheten och skoskavet över och vi hämtade ut jackorna för att åka hem och stupa i sängen. En underbar kväll med världens underbaraste människa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0