f: aloha!

Halla halla!

Kanske ar pa tiden att uppdatera lite har.. Det har inte hant sa mkt saker egentligen. Jag har fyllt 20 ar, vi har forflyttat oss till Koh Chang och dagarna bestar av sol&bad och graderna ligger runt 33 grader i skuggan. Jag har hort att snon borjar smalta hemma ? Stammer det? Vore underbart skont om allt har smalt bort lagom tills vi landar i svergie igen.

HAHA, guuud vad trakig jag kanner mig som inte har ngt att beratta om, men jag gor inte sa mkt faktiskt. Och det ar val precis sa en semester ska vara?? ;) Och om ngn undrar om jag har shoppat sa ar det en sjalvklarhet, eller hur? Sa det ar ju inte heller ngt jag behover skriva.

Det kanns tomt har borta i paradiset. Utan min bastaste basta favorit person till angel. Det ar det enda jag langtar efter riktigt mkt nu. Skulle hon sola mig i sanden, sitta brevid mig vid bordet, sova brevid mig i sangen, borsta tanderna brevid mig i badrummet, dela alla upplevelser med mig - ja da skulle allt vara perfekt. Men man kan val inte fa allt har i varlden pa samma gang? Jag har ju ngt bra att komma hem till ocksa :D

Klockan ar runt halv 5 pa eftermiddagen har och har sitter jag inne i ett rum fyllt av datorer och ac for att svalka mig lite och sjalvklart uppdatera mig lite om vad som hander pa hemma plan. Ska val sa smaning om ga till rummet och duscha, och byta om for att sedan ga bort till resturangen, bestalla in en kall ol eller en god strawberryshake. Sedan under kvallen ater vi mat ifran deras BBQ och sitter vid ett bord vid strandkanten och ater under en stjarnklar himmel. Ja, det ar typ vara kvallar ser ut. Erkann nu att ni ar lite avis?! X)

manga pussar och kramar!

ps. tyvarr ar det omojligt att ladda in nagra bilder har ifran eftersom internet ar 1000000 ggr segare an hemma. Sa ni maste tyvarr vanta tills jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0