f: Som en dröm

Här om dagen bokade jag och min syter hotell som vi ska bo på i Bangkok när vi åker dit i vinter. Det finns ju hur många hotell som helst att välja på att man tillslut måste bestämma sig för att sluta leta. Vi valde ett 5 stjärnigt hotell som står granne med de stora shoppingcentren. Det finns allt ifrån en kuddmeny att välja kuddar till sängen, till privat incheckning på våning 51. WOOP WOOP!

Tänkte kanske att ni vill se lite bilder? Det är inte så lätt att hitta bilder som inte är pytte små, men lyckades få ihop några iaf så ni får ett hum om vad jag längtar efter!

Bildkälla: Fritidsresor

Kommentarer
Postat av: Syster

Jag vill åka NUUUU!

2011-06-21 @ 09:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0