f: thailand.

för ett par dagar sedan bokade jag, min mamma och syster en resa till thailand. Imorgon är det fyra veckor kvar tills vi är på väg till värmen. gissa om jag längtar! Sol, bad, shopping och en kall cola/öl i skuggan - det kan inte komma mer passande. Vi ska vara borta i tre veckor. yes yes yes!

i höst eller nästa vinter, vill jag åka iväg och vara borta typ två månader. få uppleva världen, och leva på andra sidan jorden. jag vill, och jag ska!


Thailand 2009:

 

Thailand 2010:

 




Kommentarer
Postat av: Hanna

Fan va kul för er! Avis är jag allt också (Som vanligt).



Jag önskar att vi, du och jag kunde åka iväg någon gång. En resa på 2-6 månader, bort bort, up, up and away and maybe never come back!

2011-01-24 @ 09:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0