M: I LOVE IT!

En av de roligaste sakerna jag vet är SMINK! Jag älskar att sminka mig och andra. Nog inte många som vet hur mycket jag verkligen gillar det. Jag bär ofta väldigt mycket smink med mörka ögon, eller mörka läppar. Men till vardags måste jag verkligen tona ner det. Det ser lite knas ut när man har värsta partysminket mitt på ljusa dagen och på jobbet liksom. Men ibland kan jag inte hjälpa det så då får de åka på lite extra på vardagssminket.

Nu ikväll har jag suttit och lekt med mina sminkpaletter och fina borstar. Tyvärr syns det alltid så sjukt dåligt på bild men jag gör ett tappert försök ändå och slänger upp en bild på mig just nu. Bilden gör det INTE rättvisa och man ser inte alls vilka fina färger det är. Mycket finare i verkligheten. Jag verkligen älskar kombinationen rött-guld så fick bli en guldig-brun-röd make på ögonen + mörkröda läppar med en touch av glans.



Kommentarer
Postat av: Maddepadde

Ohh..Melinda! Jättefint! O kör på nu imrn kväll..ge gästerna något att stirra på ;) Mörka läppar,shalalalaaaaa

2011-01-28 @ 20:25:07
URL: http://maddefjong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0