f: your name on my lips.

Hej finisar!

hur många gånger jag än säger att jag ska skärpa mig, så blir det ingen skillnad. uppdateringarna kommer när jag har lust att skriva, bättre än så blir det inte.

Ska snart skjutsa runt på pappa som måste uträtta några ärenden. Han har ont i ryggen så han knappt kan gå, så jag får ställa upp som privat chaufför. Ställde upp utan tvekan eftersom jag älskar att köra hans bil. Påtal om att köra. Igår hämtade jag ut mitt efterlängtade körkort. Ett rosa kort gjort av plast. Fyfan vad glad jag är att ha det. I sommar är det jag och melinda som ska ut på road tripp!

måste fixa lite innan jag tar den svarta vovlon och gasar iväg.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis till körkortet (om jag inte redan har sagt det till dig).



Och fin bild fredde!

Eftersom du inte svarar på mina sms, så får jag skriv det här.



Fredde, jag saknar dig!<3

2011-01-21 @ 08:58:05
Postat av: fredrica

dina sms?! :O jag har inte fått ngra sms? :( min telefon är trasig, får en ny nästa vecka. Så under tiden har jag fått låna syrrans gamla, och den fungerar väl sådär.. :P (du vet ju själv att becca tappar sina telefoner och är med om mycket! XD) JAG SAKNAR DIG MED! <3

2011-01-21 @ 11:16:41
Postat av: Emma Roodla - Foto

tack så jätte mkt :)! Kul att du är med!

2011-01-24 @ 17:43:52
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0