f: a picture is worth a thousand words

Tänkte visa er lite mer gamla bilder på mig ifrån 2004-2005. När jag tittar på bilderna jag kan inte låta bli att sakna dessa år. Fyfan vad kul vi hade!  Vi va riktiga fjortisar som tyckte att världen kretsade runt oss. Jag kommer alltid minnas detta. Minnen lever förevigt.

 

Vi tre som är på bilderna, va världens bästaväner som satt ihop. Jag, Ida och Jenny - vi gjorde allt tillsammans och träffades hela tiden. Det är mer än 6 år sedan, men jag minns det så väl. Vi gjorde mycket bus och vi stod timmar framför spegeln och beundrade oss själva. Vi hade så jäkla kul hela tiden, jag hade kul! Men tiderna förändras och man växer upp, och växer ifrån varanda.


Kommentarer
Postat av: Syster

Fjoooortis :D

2011-02-18 @ 20:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0