f: the best.

Jag vet, sorry! Har fasen haft fullt upp dagarna som varit. Puuh! Nu sitter jag i soffan med syrran och vi ska strax titta på one tree hill och mysa!

Idag blev det ett kärt återseende med mina underbara vänner Linn Tilda och Fredrik. Det är galet att man kan känna sig så tom när man inte träffar dem på länge. Tilda som bevisar hur snabbt man kan dricka upp en extremt stor mugg kaffe. Linn som berättar roliga saker och gör saker utan att tänka sig för , pekar ut folk som är nära på att halka omkull så att de ser. Och sen Fredrik, som kommer med världens bästa kommentarer och viftar med armarna när det är viktigt att lyssna. Behöver jag ens nämna att vi sitter och fnissar precis under hela fikastunden. Bästa!  ♥

Tänkte innan jag avslutar visa er lite bilder ifrån iförrgår när jag och melinda va på stan och lunchade på fräcka! ♥

(inte världens bästa bilder - tagna med mobilen!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0