f: pictures of you, pictures of me.

Det mesta i mitt rum är just nu inplastad. Bara datorn som inte har täckts än. På måndag är det dags att renovera våra badrum här hos pappa och man måste flytta ut i baracker under tiden. Som tur är, kommer jag befinna mig på resandefot mot varmare breddgrader, så jag slipper allt. Skönt! Och ganska lagom tills jag kommer hem ska badrummen vara klara. Tajming or what?

Väntar på att maten ska bli klar och därefter blir det att åka hem till mamma och se över mitt packande. LATER!


igår träffade jag en gammal vän till mig. Vi gick igenom hela hennes dator som va fylld med gamla bilder på oss när vi va riktiga fjortisungar. haha, så himla roligt att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0