f: What if this life is all that we're given We just can't stop living, scared of what we see




De senaste dagarna har solen och värmen verkligen varit underbar! Längtar tills man kan gå barbent, och öppna skor utan att frysa på kvällen. Det är ju snart maj, så snart är nog värmen här helhjärtat. Även idag lyser solen och det är fredag - visst blir man glad?!

Dagens planer är att träffa mina efterlängtade tjejer, Linn och Tilda. Fy fasiken vad jag saknar ihjäl mig efter dem. Vi ska ses vid 5 nere på stan och planerna är att sätta oss någonstans och ta ett glas och snacka lite skit. Låter underbart i mina ögon, en perfekt fredag! WOOP WOOP!

Vi hörs senare innan jag springer ner till stan, hoppas ni får en underbar dag. Ut i solen med er! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0