f: makeup can make you look pretty on the outside, but it doesn't help if you're ugly on the inside - unless you don't eat makeup?

Hallå hallå!

Fy vilken lång dag det har varit idag. Har varit i Stockholm hela dagen och agerat sminkmodell till min systers polare. Morgonpigg som jag är så va det inte några bekymmer att åka med halv 8 tåget imorse, men nu när jag sitter i soffan och pustar ut så känner jag hur trött jag är. Har suttit i en stol och blivit sminkad och fått håret fixat i ett antal timmar. Ingen tid för att äta, dricka eller ta rast. Sen springa några kvarter för att komma till fotostudion. Medan vi stressade fram och tillbaka fick jag många blickar och säkert många som undrade vad jag höll på med. Fjärilar i håret, vita lösögonfransar och silver stenar i pannan. ;) Resultatet blev jättebra!

När allt var klart va det bara att lägga benen på ryggen och springa till tåget för att försöka att hinna med och slippa vänta en timma. Med ett par minuters marginal kom vi fram och då får vi reda på att tåget är 15 minuter försenat. Så jävla surt! Det va en otroligt lång tågresa hem och sammanlagt kom vi 45 minuter försent in på stationen. Underbara SJ..

Det här är det enda som finns kvar av dagens sminkning. Det syns inte så jättetydligt..

Ska visa er bilder så fort jag får ta del av några andra, några bättre. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0