f: 'Cause I know you better than you know yourself

Jag är den som alltid plattar mitt hår. Precis varje dag, för det är så jag trivs allra bäst. Melinda försöker få mig att testa något nytt då och då. Lite lockigt, inbakad fläta, en stram toffs men det slutar oftast med samma platta historia. Men imorse när jag vaknade tänkte jag att fan jag skulle försök att locka det lite och här sitter jag nu, med utborstade lockar i håret och en inbakad fläta i luggen. Haha, det blev absolut bättre än vad jag trodde och nu Melinda hoppas jag att du är stolt över mig. ♥ Jag har gjorde precis som du har lärt mig! Haha, jag är nog världens bästa elev! ;)


Kommentarer
Postat av: Melinda

Jag är riktigt stolt över dig! mer sånthär vill jag se ;D

2011-04-18 @ 22:42:15
URL: http://wedecide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0