f: as I promised

Förut när vi i familjen satt och åt mat så frågade jag min syster om hon inte hade någon efterrätt att bjuda på, eftersom hon alltid annars brukar bjuda på något smaskigt (och för att hon älskar att baka!) Först såg hon lite fundersam ut men efter en stund gick hon ut i köket och rörde ihop någonting. Nu hela kvällen har jag suttit och väntat på min efterrätt och hon sa hela tiden att den inte va riktigt klar än. Jag listade ut att det va pannacotta, men har funderat varför det tar så lång tid för den att bli klar. Precis nyss kom syrran in med två glas, fulla med pannacotta. Haha, har nog aldrig sett så mycket pannacotta i hela mitt liv, haha! Men gott är det! Och ätas upp ska det, även om det tar lite tid. MUMS!

Ja, den är gul. Så passande nu till påsk! :D

 

TACK syrran a.k.a snäckan! ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0