F: ajaj!

Herregud säger jag bara. Imorse satt jag och funderade på om jag skulle tvinga mig ut på 1 timmas powerwalk precis som igår innan det va dags att göra mig i ordning för att träffa melinda på stan. Men jag valde i sista minut att skita i det. Och jag tror det fan va tur! Jag och underbara melinda har fått ordentlig motion idag. Vi skulle uträtta massa olika ärenden runt om i stan och det visade sig att vi hade otur med oss ifrån första början. Ena stället va stängt, och andra va hade flyttat på sig till andra sidan stan. Vi har gått runt hela stan idag och nu värker det i fötterna. Mer än fyra timmars promenad, otroligt skönt men just nu gör det bara ont. Nu har jag placerat min rumpa i soffan och jag tänker inte flytta på den på många timmar. ;)

This is me today!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0