f: Once there was a girl 'n she was dancing all around town

(detta skulle publiserats igår egentligen, men melinda kom och hälsade på) Mötet på arbetsförmedlingen gick bättre än väntar. min kontaktperson var mycket trevlig och hon berättade att hon inte trodde jag skulle vara arbetslös så länge eftersom jag hade en bra inställning och tog för mig. så det är väl bra! Annars hade jag tänkt att vika ut mig i slitz med fredrik och därefter kommer vi hitta en varsin miljardär ifrån LA och i samband med det så kommer vi flytta dit. Ja, det verkar som att vi kommer få ett bra liv. I väntan på att våra planer ska bli sanna så lever vi livet som vilken tonåring som helst som inte har någon framtid förutspådd.

jag längtar till onsdag, äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0