f: my lovely friends

just denna fredag har jag längtat efter i flera dagar. Under hela förmiddagen idag har jag gått tittat på klockan som gick allt för sakta och väntat, väntat och väntat. Tillslut började klockan närma sig ett och plötsligt började tiden gå tusen gånger snabbare. Jag som hade haft så god tid på mig under hela dagen, blev nu stressad och fick i all hast dra åt mig, kofta, nycklar och väska samtidigt som jag drog på mig skorna utan att ens hinna knyta dem. Hoppade på cykeln och drog fram mobilen för att informera en av mina kära vänner fredrik att jag möjligvis skulle bli lite sen. Prick 13.00 stod jag utanför HM och blev välkomnad med varma kramar. Trots stress, var det just då min fredag blev perfekt. Vi åt en god lunch tillsammans jag, fredrik, tilda och linn. Därefter blev det en sväng på stan med lite bus. Bästa! (För att läsa fredriks version - tryck här.) Vi planerade in att nästa fredag ska vi hem till linn och laga lunch tillsammans. Förstår ni att jag längtar?!



annars, sitter jag nu i en fotölj i vardagsrummet och ser på idol. Och med säger jag - trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0