f: meet me halfway

Godmorgon!

Måndag idag, en ny vecka och fyra år till med alliansen. Det är mycket snack nu över allt med politiken, och jag har redan sagt vad jag tycker. Men SD i riksdagen, vad är det som händer? Jag hoppas verkligen på att ingen kommer sammarbeta med SD så att det blir omval. men nu skiter vi i politik!

det händer inte så mycket i mitt liv nu, jag söker jobb och springer till arbetsförmedlingen titt som tätt, umgås med mina vänner och spenderar mycket tid tillsammans med syrran eftersom hon också är hemma om dagarna. Idag, mina kära vänner ska jag börja ett nytt liv. Äta bättre, träna mer. När jag ändå går hemma så kan jag lika gärna träna. Så nu j-vlar!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0