f: here we go.

då så mina vänner! snart är tisdagen över, och jag förstår inte riktigt vart tiden tar vägen? Jag hinner inte med!
Jaja, egentligen hade jag planerat att inte säga något, men eftersom att de flesta jag känner vet redan så kan jag lika gärna berätta det här med. Haha, nu låter det som att jag ska berätta världens grej - och det är det för mig iofs - men jag håller på att ta körkort! Yes, nu j*vlar! Har tagit lite lektioner, gått riskettan del 1, och efter imorgon är teorilektionerna slut. Det känns otroligt bra, och längtar som bara den tills jag har platskortet i min hand. Nu vet ni, så ni håller väl tummarna för mig? :)

Imorgon blir det upp och hoppa tidigt för att övningsköra med pappa. Ha en trevlig kväll! ♥



xoxo - fredrica ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0