f: home.

Hallå!

Nu är jag hemma igen efter många timmar i bilen. Dock dock sov jag nästan hela resan både dit och hem så för min del gick det bra. Skönt att vara hemma och det ska bli otroligt skönt att få sova i sin egen säng! Igår fick vi stå i en timmas kö, i SPÖREGN. Dock delade de ut gula poncho som skulle stå emot regnet, men trots dem och paraply så va man ändå blöt. Men det var två bra dagar med mycket saker som fick följa med hem! Imorgon visar jag bilder på vad jag har köpt!


på morgonen innan jag hoppade in i bilen.


på lördagen när jag stod i kön för att få komma in.



kööö...



kundvagnar



fullproppad bil

stannade och käkade lunch på vägen hem!


då var denna helg slut då. Hur har eran helg varit då?

Kommentarer
Postat av: Hannes "kungen" Lekman

HAAAAAAAAHAHHAHHAHHAA ULLAREDFLICKAN.

SATAN,.. regn... ullared.. bilen full av..... hahaa ;)..

hur mycket bättre kan de bli (HAHA)..

naaaw ;).. kram påre

2010-11-02 @ 21:00:02
Postat av: fredrica

sv: hahaa knas Hannes! :d

2010-11-02 @ 21:47:19
URL: http://wedecide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0