M: Marathon

Ingen kan väl ha ungått masshysterin runt The Twilight saga de senaste två åren? I'm hooked! Jag fastade direkt och har varit sjukligt besatt hela tiden. Alltså jag tror inte många vet hur illa det faktiskt är. Jag är nästan värre än alla skrikande 14 åringar. Böckerna har jag läst 3- 8 ggr beroende på vilken bok vi pratar om . Twilight filmen har jag sett över 30 ggr. New moon runt 15 ggr och Eclipse såg jag 4 ggr på bio ! Börjar ni förstå nu ? ;)

Nu har jag precis sett Twilight, och ska sätta i New moon. Och snart är det dags för Eclipse också, men inte förren den 3 december. Här laddas det inte ner ngt, här ska det vara äkta vara!

Finns det någon därute som fortfarande inte har sett något av Twilight filmerna eller läst böckerna?


Åh nu kom Fredrica precis hem. Ska checka in vad hon har handlat för något. Hon hade handlat mycket. Hon får berätta sjäv sen.




Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0