M: Kenza&Tyra Show

För två veckor sen så blev Ewelina på mitt jobb blåst av Kenza o Tyra till deras show.  Samma dag så klippte jag Fredrica. Jag visste att Ewe skulle bli blåst och det var extremt roligt och stå mittemot och se allt som hände. Jag hade så svårt att hålla mig för skratt när en efter en kom in och jäklades med henne. Och inte minst hennes kund som velade under hela klipp tiden. Tänk er en kund som velar och verkligen inte kan bestämma sig under 45 minuter. Tänk paniken, stressen som byggs upp. För efter 45 minuter ska nästa kund sitta i stolen. Vilker innebär att hon då skulle vara 45 minuter försenad till nästa kund.

Det var en väldigt rolig förmiddag ialla fall. Jag tycker väldigt synd om Ewelina som fick utstå allt det där men det klarade hon av väldigt bra. Jag hade DÖTT om det hade hänt mig ! Så Fredde, LOVA ATT ALDRIG UTSÄTTA MIG FÖR NÅGOT SÅNHÄR! Det skulle hon lätt kunna göra.

Fick inte upp mina egna bilder, för bilduppladdningen är hel mojje.
så Tog Fredricas. Ewe är tjejen mitt på bilden med kopparhåret! Ni kan se hela klippet HÄR




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0