M: Barn

Igår köpte jag klubbor och det kändes lite barnsligt men det är gott! Men på tal om det barnsliga så kom jag och tänka på en händelse på bussen härromdagen när jag skulle till jobbet.  När vi åkt några hållplatser så kliver det på en lågstadieklass på bussen och ljudnivån steg genom taket. Bussen blev överfull och i sätet bredvid mig satt 3! st små tjejer. De satt och stirrade på mig jätte länge alla tre. Jag kunde knappt hålla mig för skratt för deras ögon var helt runda och de bara tittade helt ogenerat på mig. Tillslut sa en av tjejerna " Vilken snygg mobil du har !" Jag blev helt ställd och svarade " tack så mycket" och log mot de små. och direkt efter så sa en av dem " Du är med snygg" helt ogenerat det med. Då kan vi snacka om att jag blev ställd och lite generad. Haha. Barn är verkligen helt underbara ibland. Det dem säger kommer rakt ifrån hjärtat och de säger verkligen vad de tycker, oavsett vad det än handlar om.

Ibland är de allt för härliga !



Jag och min bror för X antal år sedan !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0