f: What am I supposed to do?!

PHOTO BY: HANNA ANDERSSSON!



Godmorgon! ♥

När jag gick och la mig igår så började det snöa, det blev vitt på marken och självklart hoppades jag på att snön skulle vara borta tills jag vaknade. Klart den inte var, den ligger fortfarade kvar. Den borde smälta idag, jag vill för fan inte ha snö i oktober!

Jag vaknade för en timma sedan, kunde inte bestämma mig ifall jag skulle duscha eller äta frukost först. Så jag satt där på sängen och mumlade för mig själv. PLÖSTLIGT ringer det på dörren. Och ni vet när man känner sig lagom fräsch, håret står åt alla håll? Man har ingen direkt lust att öppna då. Så jag smyger tyst fram till dörren och tittar igenom kikhålet, och utanför dörren står det två urläckra killar i 20-25 års åldern. Byggarbetare självklart! Grr! haha (Kanske ska tillägga att alla lägenheter ska få nyarenoverade badrum.)  Jag fick panik, jag kunde ju inte öppna som jag såg ut! Så jag springer in i badrummet som jag antar att de hör och hoppar in i duschen och lagom när jag blivit blöt kommer jag på att jag inte har någon handduk. Så jäkla komiskt! Jag var livrädd att de skulle gå in själva i lägenheten med huvudnyckeln och jag förberedde mig på att be dem hämta en handduk åt mig, hahah! Men det var ingen i här när jag kom ut. Nu blir det frukost! ;)

Vi hörs om en stund! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0