f: walk of fame

Hej darlings! ♥

hoppsan då, nu börjar läsar antalet stiga igen. Det går verkligen upp och ner hela tiden, men det är kul att se att ni läser vår blogg, om ni bara kunde kommentera lite också! Ni är iaf välkomna hit! Vilka är ni sötnosar?

Fick övningsköra hem till pappa idag och lagom när vi hade parkerat hör jag någon roppa mitt namn. Och när jag vänder mig om ser jag att det är melinda! Man blir så glad av att bara se henne! Följde med som sällskap till affären och så fick jag en klubba som tack!

Nu sitter jag här i soffan och väntar på att Kenza&Tyra show börjar. Läsardrömmen är ju ifrån Norrköping idag, och jag var på platsen där det skedde. Så vi får se om jag och melinda syns överhuvudtaget, då kan jag bocka av "synas i tv" ifrån min lista. :)

LOVE / F. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0