f: you've made my day - Kenza!

Hallå!

Precis kommit hem ifrån stan efter ett par ärenden tillsammans med melinda. Började dagen med att bli klippt hos melinda på salongen. Vet ni?! Träffade Kenza och Tyra i full action inför deras show. Haha, blev hur nervös som helst. Plöstligt ser man två personer, vars bloggar man följer dagligen. När man sitter och läser deras bloggar, känns det som ens egna vänner eftersom man tar del av deras liv varje dag. Men när de bara stod framför ögonen på mig insåg jag att jag inte känner dem, de har ju ingen aning om vem jag är. Och då blev jag ännu mer nervös. Det är helt sjukt. HAHA. Men efter lite mod gick jag fram till Kenza och tog en bild med henne, och småpratade lite. Det här gjorde min dag, helt klart! :D



Kommentarer
Postat av: Fredrik

Helt underbart! ^^

2010-10-13 @ 15:04:19
URL: http://urkass.blogg.se/
Postat av: fredrica

sv: jag vet! :D:D

2010-10-13 @ 15:14:36
URL: http://wedecide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0