f: that's the way it is.

Hej sötnosar!

Jag vet att det är dåligt med uppdatering ifrån min sida, men jag har inte haft någon direkt lust de senaste dagarana så uppdateringarna kommer när de kommer. Kom igen nu! Vore kul att få lite respons ifrån er kära läsare. Skulle vara mycket roligare att blogga om man fick lite kommentarer också.

Igår bjöd Melinda mig på mat efter hennes jobb och sedan blev det en sväng på stan. Igår var det den första månaden på över 1 år som jag inte fick någon lön. Det var en väldigt konstig känsla att inte få öppna sin lönespecifikation, men jag överlever antar jag.

Vi hörs snart igen, puss!


här ser ni en bild på en del av det jag köpte i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0