f: see you tomorrow

hallå vänner. ♥

igår var det party, all in!
trots att otten inte var något att hurra för så hade jag och melinda en bra kväll.
har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde igår när en kille skulle göra ett snyggt hopp och ramlade rakt framför ögonen på mig. Jag vek mig av skratt, visste inte vart jag skulle ta vägen och jag vet att dörrvakten ville skratta lika mycket som jag. HAHA, stackars kille! HAHAHA! 
idag är jag iaf riktigt sliten och trött, så det blir en kväll i soffan.


vi hörs imorgon. ♥ 

Kommentarer
Postat av: Jenny - Tävling på bloggen, var gärna med!

Hej!

Just nu så pågår det en tävling på min blogg där du kan vinna ett fint armband. Skulle bli jätte glad om du var med, det är enkla regler också! :D



Klicka dig in på länken här om du är intresserad:

http://truejenny.blogg.se/2010/october/tavling-vinn-fint-armband.html

2010-10-10 @ 13:29:25
URL: http://truejenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0