f: jump.

Det är härligt att se att läsarantalet håller i sig även idag, man blir verkligen glad!:) Kom ganska nyligen hem efter ett tur på stan. Det finns verkligen mycket snygga kläder nu som jag skulle vilja handla men jag får verkligen inte plats i mina garderober längre så tyvärr har jag shoppingförbud! När jag var klar mötte jag upp mamma och så åkte vi och handlade lite mat istället.

Det är för kallt ute för att gå ut och fotografera, så jag tänkte istället att jag skulle fixa lite hoppbilder som jag skulle visa er. Men jag kan säga att jag gav upp efter 20 minuter, jag var helt slut. Det blev bara suddigt och jag hoppade antingen för sent eller för tidigt HELA JÄVLA TIDEN! Jag blir så irriterad när det inte blir som jag hade tänkt mig. ÅÅÅÅÅHH!
















Kommentarer
Postat av: Fredrik

Asså nu är ju inte jag någon FOTO-B-människa direkt men jag tycks ana att du har aningen för lång slutartid på kameran för att du ska få perfekt resultat. Kan det stämma? ;) PÖSS! Bästa bloggen har du/ni :)

2010-10-22 @ 19:32:24
URL: http://urkass.blogg.se/
Postat av: fredrica

sv: kan så vara, kamrahelvetet ville inte lyssna på mig, försökte i alla möjliga inställningar på systemkameran, men men. :D roligt att du tycker om vår blogg babe! :D

2010-10-22 @ 20:09:17
URL: http://wedecide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0