f: it's time to wake up.

vilken blogg man än tittan i (nästan!) så hittar man inspiration, tips och länkar till snygga kläder och nätbutiker. jag tycker att det är otroligt svårt att hålla fingrarna i styr och inte klicka hem saker dagligen. Jag tror ärligt talat att jag lider av någon form av beroende. Man blir glad i hela kroppen när man har köpt något, man känner sig lycklig - vet ni vilken känsla jag menar? Samma sak när andra handlar och jag är med. Det gör mig också glad! Det här kan inte vara normalt. Men jag tror inte att jag är ensam. Det behöver inte vanligvis handla om dyra kläder eller kläder överhuvudtaget, utan en hårspray eller en mascara utvinner samma lycka. Den som säger att man inte kan köpa lycka, ljuger! Det är sällan, otroligt sällan jag kommer tomhänt hem, men jag kan bara inte låta bli. Garderoben är överfull, och jag får inte in något mera och jag rensar väldigt ofta.

Nu har jag kommit överens med mamma. Jag ska inte handla mera, om jag verkligen inte behöver något. Det är otroligt svårt, värre än det går att förklara. Men nu måste jag verkligen skärpa mig, för jag vill inte ens tänka på hur mycket pengar jag har slängt ut på allt jag har handlat senaste tiden. Det är mycket..

Jag är väl inte ensam? För det kan jag omöjligt vara!






xoxo - fredrica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0