f: home sweet home.

kom nyss in i värmen efter ett par timmar teorilektion samt teoriplugg. Syrran lovade att hämta upp mig när jag hade pluggat klart och jag insåg när jag stod i kylan och huttrade hur mycker jag längtade tills jag är oberoende av någon. Kan ta mig över allt, helt ensam. Jag vet, ni tänker säkert "prata inte om det förbannade körkortet" och jag försöker verkligen, haha. Men det är i stortsätt det jag gör om dagarna, körlektion, teori och allt plugg. Så det är hur det ser ut i mitt liv just nu.

Nu sprider sig lasagnedoften ifrån köket igenom hela lägenheten. Magen kurrar, och jag sitter jag bara och väntar på orden "maten är klar". Haha, jag står nästan i "på era platser-klara-färdiga-gå"-ställning framför soffan. Förstår ni då hur hungrig jag är?!

Ska springa ut i köket och göra allt jag kan för att skynda på maten. Vi hörs om ett tag älsklingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0