f: fail

Haha, jag är så himla dålig på att blogga. Såg att Melinda hann blogga innan hon åkte till jobbet! ♥ Själv misslyckades jag redan imorse. Tanken var att jag skulle ha slängt in ett godmorgon-inlägg men direkt när jag gick upp så tittade jag och syrran på en film innan hon stack iväg till jobbet och därefter gjorde jag mig i ordning. Men nu sitter jag äntligen här. Snart dags att göra i ordning lite lunch innan man åker hem till pappa.

behöver förnya min spotifylista lite, vet ni någon bra musik?
vi hörs lite senare! ♥

PHOTO BY: Hanna Andersson ♥


Kommentarer
Postat av: Hanna

jag blev verkligen nöjd med bilden. och kul att du la ut den på bloggen :)



och, ochoch, Kul att du har tagit detta med bloggande på allvar. :)

2010-10-21 @ 19:31:15
Postat av: fredrica

sv: tack honey! ♥ du är en duktig fotograf! ♥♥

2010-10-21 @ 20:44:23
URL: http://wedecide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0