f: just give me something!

Hej snyggingar!

jag vet, det här blir bara sämre och sämre. mina uppdateringar blir allt glesare, men just nu har jag inte direkt mycket till liv. Jag håller på att plugga körkortsteori för fullt så det går åt många timmar för det. Det händer inte så mycket i mitt liv just nu annars. Det känns som att jag står och trampar på samma ruta hela tiden och inte kommer framåt. Det är jobbigt! Jag älskar när det händer saker i mitt liv. När jag ser alla runt mig så känns det som att deras liv har kommit igång och här står jag, utan någonting just nu och vet inte åt vilket håll jag ska. jobbigt läge!
Imorgon är det fredag, äntligen och dagen inleder vi med teori.

Jag vet att ni ändå inte kommenterar, men hur mår ni?



Kommentarer
Postat av: Hanna

F*ck you med ;)

Förlåt, men jag tyckte verkligen att det var en passande bild med tanke på den sista meningen i inlägget.



I nyköping rullar det på som vanligt, mitt liv rullar på i fulla muggar.

Snart får ni komma hit tycker jag :)

over and out, peace and love.

2010-11-11 @ 21:58:23
Postat av: fredrica

sv: haha, sötnos! :) härligt att ditt liv rullar på iaf! :) ja klart vi måste komma och se hur du bor! <3 love love love!

2010-11-12 @ 09:06:37
Postat av: Hannes blekman

fucker.. haha.. fan cool du e asså;)..GANGSTA'

2010-11-15 @ 16:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0