f: goodnight

Jag älskar verkligen hösten när solen lyser..



Hej älsklingar!


Mötet gick bra, mycket positivt fick jag höra och visst är det alltid kul att veta vad folk tycker. Nu håller jag tummarna för att det ska bli som jag vill, jag skulle bli så glad! Efter mötet blev det en sväng på stan med melinda som hade lunchrast. Åh, första gången på hur länge som helst som jag inte köpte något även fast jag hittade ett par saker. Nu är det jag som måste spara mina pengar!

Imorgon blir det nog en lugn dag, men ska nog börja morgonen med en långpromenad. Så för min skull så hoppas jag verkligen att det inte blir något regn. Men jag antar att ingen är så sugen på regnet egentligen?

Godnatt älskligar, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0