F: friday I'm in love.

Godmorgon sötnosar!

Äntligen fredag! Imorse när jag vaknade såg jag att det va precis vitt utanför fönstret, men nu är den nästan borta igen. Men tanken slog mig att vintern kommer allt närmre och nästa helg är det första advent. hjälp! Om en havltimma sticker jag hemifrån, har lite saker att fixa och ett möte att gå på. Sedan tänkte jag ta en liten runda på stan och börja fixa lite julklappar. Även födelsedagspresenter till mamma, pappa och min syster som fyller nu i december.  Hur ser eran fredag ut?

hörs om en stund, puss.


 

dessa bilder togs för ett år sedan, mycket har förändrats sedan dess.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, allt för mycket har förändras sedan dess.

<3

2010-11-19 @ 10:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0