F: For the first time in history it's gonna start raining men.

Hallå!

Kom precis innan för dörren helt dyngsur. Har spenderat några timmar på körskolan, med dubbellektion och lite teoriplugg. Därefter blev det en sväng till stan hos Melinda på jobbet.

Jag måste berätta, mina fötter och skor är helt blöta! När jag klev av bussen ville jag skynda mig lite hem innan jag hann bli allt för blöt så jag tänkte gena över gatan. Men det va för mycket vatten på gatan så jag fick snällt ställa mig vid övergångsstället och vänta på grönt. När jag väl skulle gå över så hade jag en vattenpöl framför fötterna, så jag tänkte att jag försiktigt trampar i vattenpölen med ena foten så skulle jag inte bli så blöt. HA där fick jag! Sagt och gjort, tar ett kliv i vattenpölen och plöstligt inser jag att det var en djup vattenpöl och båda föttera försvinner ner under vattenytan. Jag säger högt "för i helvete!" och samtidigt springer det förbi en kille och ser precis vad som händer och han säger "oh, fan.." haha, varför alltid jag för?



hörs senare, nu mat. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0