f: But WHAT DO THEY KNOW?

Hallå!

Fy vilket väder det är ute, så jäkla kallt. Ångrade att jag valde att använda skinnjackan idag istället för vinterjackan. Resten av dagen ska jag bara hålla mig inne, och plugga lite. Kom för en liten stund sedan hem ifrån ett möte och så passade jag på att lämna in telefonjäveln på lagning igen! ÅH! jag sa till dem på skarpen att den fan fungerade sämre efter den hade varit på lagning hos dem än innan. Tjejen bakom disken lovade att hon skulle gå till botten med problemet. Ha, det tror jag på när jag har en fullt fungerande telefon i handen igen.  haha, oj jag va inte så arg som det kan verka.. ;)



det blev en väääldigt suddig bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0