wrong.

att det var melodifestivalsfinal igår kan väl någon knappast ha missat. första gången på väldigt länge som jag sett fram mot detta. hade fyra favoriter bland finalisterna igår - darin, erik saade, ola och salem al fakir. grymma låtar, bra framträdanden! de två som jag inte ville skulle vinna var, pernilla valgren och anna bergendahl. första platsen knep Anna i alla fall och jag kände mig riktigt besviken på svenska folket. Fel vinnare! När utomlandsjuryn inte ger henne några höga poäng måste det väl ändå vara bevisat att hon inte ska vinna? Blir förbannad bara jag tänker på detta. Skicka någon annan istället, någon som har större chans, som har något som resterande länder i europa tycker om. första gången på länge som jag inte kommer hålla tummarna för svergie i eurovision finalen.


Darin -




erik saade -




ola -




salem al fakir -




over and out - fredrica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0