guess who's back.

Guess who's back, back again
Fredrica's back, tell a friend.

tillbaka i svergie. tillbaka i verkligheten. jetlag, yes ma'am! mitt huvud ligger sex timmar före, nu är det redan eftermiddag för min del. har varit hemma i sex dagar redan och äntligen börjar min trötthet försvinna. många har kommenterat att jag är brun, men det känns redan nu som att mycket färg har försvunnit. jag älskar att vara brun, så solariumet kommer att vara en sann vän under våren. jag saknar thailand. det går inte att förklara hur mycket jag älskar att vara där. det känns som ett andra hem. skulle det finnas någon möjlighet att åka tillbaka nu så skulle jag göra det direkt, utan tvekan med det är dock inget alternativ förtillfället. det verkar som att våren äntligen är påväg till hit nu. solens strålar börjar värma mer och fåglarna har börjat sjunga. jag längtar tills skinnjackan får åka på igen men det lär antagligen ta ett tag. jag har iallafall invigt mina converse för i år och det är underbart! 


på fredag väntas utgång, äntligen!


over and out - fredrica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0