tattoo

tatueringar. det är något som jag tycker är otroligt vackert. att man kan pryda sina kroppar med alla möjliga färger, former, ord, bilder och texter som man själv tycker om, är vackert.  September förra året gjorde min första tatuering, i nacken. jag älskar den. det blev precis som hade tänkt mig och jag vill titta på den så fort jag får chansen. innan jag gjorde den, sa jag till mig själv att det var den enda jag skulle göra -inga fler tatueringar på min kropp, vilket jag tror mamma blev glad för. nu har jag börjat fundera igen och blivit otroligt sugen på att göra två till. Jag vill ha dem ganska små och på diskreta delar av min kropp. Jag vet vart de ska placeras - Den ena på foten och den andra på sidan av handleden. I höst kommer antagligen en av dem att bli gjorda, om jag kan bestämma vad jag vill ha för text.

tatueringar, tycker du att det är vackert?





over and out - fredrica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0