Soo wrong

Jag såg nyss Freddes inlägg om melodifestivalen och kände att jag också måste få tycka till. Till skillnad från Fredde så äääääääälskar jag Annas låt. Den är helt underbar och jag får gåshud över hela kroppen så fort hon tar ton. MEN Fredde har en poäng i att det nog inte kommer gå så bra eftersom den utlänska juryn inte gav så höga poäng till henne. Men man vet aldrig, det är ju mer än dem sex länderna som röstar sen.

MEN (igen) hade vi skickat Ola tex så hade jag skämts ihjäl verkligen. Killen kan inte sjunga! Han hade super hemskt framträdande, och hans hår- don't get me started about that! Nej ush och fy!


Jag tror ändå att vi kanske kan kvala oss in i själva tävlingen med hjälp av Annas låt. Det är super bra att skicka en söt blond  (blåögd ?) tjej som bara lyser av glädje, för det är ju rätt många utlänskas syn på hur svenskor ser ut.


Jag tycker att Sverige gjorde ett bra val ! ( hoppas inte fredde slår mig nästa gång vi ses nu men, jag ringde och röstade på Anna till och med )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0