Im proud of you babe!

Vill börja med att säga: Att skulle melinda ha internet så skulle hon självklart få släppa nyheten själv, men nu när hon inte har det blir jag en inhoppare - en stolt en!

Jag fick för en liten stund sedan veta att melinda klarade sitt teoretiska gisell prov! Det här är så underbart. Melinda skrev att hon dansade en glädjedans hemma och jag fick upp en liten film i huvudet hur hon hoppar runt av ren glädje. Du är så bra, så j*vla bra är du! Nu sattsar vi (eller du - jag är mer som ett stöd?) stenhårt på det praktiska provet och du ska i början av sommaren vara utbildad frisör. Jag är så glad för dig skull älskling! Im so proud of you baby, so f*cking proud!





Lite bilder till dig älskling! (Källa: google)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0