I can't do it!






Hallå bloggen!

Onsdag idag. Sista dagen på jobbet idag här i Nyköping, och cecilia bjuder på fika. mums! Jag har precis underhållt resterande av team syd med mina visslingar. Jag kan inte vissla, oftast kommer det inget ljud, men när det väl kommer ljud så är det bara entonigt och falskt. Vi hittade på en tävling, att jag skulle vissla en låt och de andra skulle gissa vilket det var. Lättare sagt en gjort, men tillslut när jag valde I will always love you så klurade Hanna ut vilken det var och vi skrev "ja!" högt i kör. Därefter var vi direkt tvunga att sluta med vår lek, för det kom en personal och sa att vi var tvugna att vara tysta.. så nu har jag tråkigt igen.

För er som undrar, melinda har inget internet. och det är därför hennes uppdateringar har varit väldigt dåliga. På tal om melinda, fredagens utgång kommer blir superduper! Taggad till max och allt är så underbart!




Ett partytrick jag ska testa på fredag.. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0