Godmorgon.. ?

Precis ätit frukost, skönt med studiedagar så man kan sova ut lite. Men jag känner mig inte så utvilad direkt, jag drömde mardrömmar hela natten. Plus att när jag vaknar så har jag ännu mer ont i halsen än i går, lock för öronen och helt genom täppt.

Idag ska jag bort till Fredde när hon kommit hem från jobbet, ska klippa hennes syster och hennes pojkvän. Jag ska sno med mig hem Newmoon också, kan inte vänta tills lördag! Vill se den en gång innan helgen för jag ska tvinga Carl och titta på den med mig och han är inte direkt lika entusiastisk som jag över alllt som har med The Twiligt saga att göra. Så jag kan sitta hemma och vara helt euforisk över den själv!

Nu måste jag kila och göra mig iordning, för jag måste hinna med lite plugg innan de hämtar upp mig.
Ska testa min nya föncreme idag, hoppas den funkar bra ! Den kändes lätt och bra så nu är det upp till bevis.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0