Fräscht hår !

Imorn ska jag på Schwartzkopf visning i stockholm med tjejerna på salongen. Det ska bli så roligt. Men jag har lite panik med vad jag ska ta på mig och jag har lite ångest över hur mitt hår serut. Jag behöver verkligen färga och klippa det. Det ser verkligen hemskt ut ! Men nu har jag inte tillgång till varken hårfärg eller en frisörkompis som kan klippa så jag rotade fram min Revlon färpigmenterande hårinpackning  som jag hoppas kan göra lite under med mitt hår. Kanske jag i alla fall kan få lite lyster i färgen. Ska ju snart bli brunett igen, kommer sakna det koppriga ! *snyft* Brunett endast för att min balklänning är röd, så det skär sig med skrik oranget hår, tyvärr.

Men när jag hade det oranga håret (nu är det utvättat och brun/gult) så använde jag Revlon inpackning varje gång ja tvättade håret. Den gör att man aldrig tappar den där riktiga lysten på färgen. Den är verkligen toppen!  Den finns för nästan alla hårfärger så en sån borde alla inskaffa sig som har ett färgat hår !





Ett tips använd handskar när ni använder den annars har man "färg" över hela händerna efteråt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0