Wake me and tell me it's just a dream

ibland tror jag att ag blev född på fel plats i världen. vissa anser att de föddes i fel kropp, till fel kön. men jag tror bra att jag föddes i fel klimat. jag har alltid älskat solen och all värme. att åka utomlands är det absolut bästa som finns. när solen börjar värma och våren är på väg, då mår jag bra. i samma stund som jag skriver nu, slänger jag en blick i mot fönstret och möts av ett vitt täcke. så långt jag kan se är det vitt - marken, taken, ja till och med himlen. det känns som ett svartvitt fotografi där man photoshopat in lite detaljer i färg. men nej - hela sverige är täckt av snö. inget jobb för min del idag. stora problem med vägarna. för mycket snö på kort tid, inställda tåg. nu börjar jag åter igen fundera på varför jag fortfarande är kvar i norrköping, i svergie? antar att jag är lite feg och vågar inte riktigt ta steget att ge mig ut i världen ensam. men tanken att packa väskan och bara dra iväg lockar något otroligt. nu väntar jag på att melinda ska gå ut skolan, sedan ska vi upptäcka världen tillsammans.


angående designen, så kommer det snart bli en förändring, förbättring. snart!

over and out - fredrica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0