dance like you mean it

"Life isn't about waiting for the storm to pass. Its about learning to dance in the rain."



jag drömmer, längtar, räknar ner. på pappret är det femton dagar kvar, snart fjorton. men för mig är det som en lång evig väntan. en väntan som aldrig tycks ta slut. en väntan som jag på något sätt inte får nog av. allt jag tjatar om är det förbannade thailand. paradiset, min dröm. jag ler åt tanken och det kittlar till i min mage när jag tänker på att jag snart befinner mig på andra sidan jorden. solar, badar, shoppar och dricker goda drinkar. utanför faller snön och framför mitt fönster hänger det stora istappar. nu ska jag krypa ner under mina två duntäcken och drömma om paradiset. tänk er - femtom dagar kvar. orden smakar bra i munnen..

over and out, fredrica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0