you name it!

jag vet att melinda försökte att uppdatera igår, dock utan resultat. så jag försökte inte ens ge det ett försök. nu verkar allt fungera som det ska så självklart ska ni få en uppdatering av mig. sista arbetsdagen idag och snart är det lunch, vilket innebär att halva dagen då har gått. otroligt segt på jobbet idag, som alltid. hanna och jag har fördrivit tiden lite med att skicka massmail till de andra som ingår i team syd. vet inte hur många mail vi lyckades skicka, men arga blev de. haha! (: man måste på bästa sätt underhålla sig själv när det inte finns något att göra. och det kan vi! tro mig. jag, becca och hanna - riktiga jävlar! skicka massms till folk och spela in roliga filmer, ja det kan vi verkligen. ett skratt förlänger livet - jag har blivit odödlig! :)

ojoj, nu kommer det folk här. måste avsluta, hörs senare!


här är en bild på mig och hanna när vi är uttråkade! (:



over and out - fredrica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0