uppdatering ifran thailand

befinner mig just nu pa Koh Samet. Imorgon aker vi vidare till Pattaya for tva natter. Pa sondag aker vi till Bangkok for en natt och darefter gar planet hem igen, overkligt - men sant.

tror ingen forvantar sig en uppdatering ifran mig just nu, allra minst melinda. har precis kommit ifran stranden efter att ha atit lite mat och ska nu snart ga tillbaka till vart rum, krypa ner i sangen och somna med twilight i oronen. inte en knutta hem langtan. langtar bara tillbaka till Koh Chang som vi lamnade igar efter 10 dagar. Har haft otroliga dagar dar borta och sett mycket vackra platser, tack vare johnny. mamma ar sugen pa att aka tillbaka redan till jul och jag ar inte sen att haka pa samma ide. om det var mojligt skulle jag flytta hit direkt. jag vill bara stanna!


melinda, saknar dig. det vet du. vill visa till thailand nu nu nu! snart kommer jag hem och da ska jag beratta allt som har hant. guuud! om du kunde vara har nu! NJUT AV DITT LOV! alskar dig vannen, saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0